Specjalista ds. E-commerce
Stanowisko: Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Wólczyńska 133 (2 przystanki tramwajowe/autobusowe od Metra Młociny)
Czas pracy: poniedziałek-piątek 8-16 (godziny do ustalenia)
Obowiązki dla nowej osoby w naszym zespole:
- Zarządzanie ofertą w sklepie i na platformach sprzedażowych;
- Wsparcie obszarów e-commerce marketing;
- Praca nad rozwojem contentu sklepu internetowego (aktualizacja bazy produktów, dodawanie zdjęć, tworzenie opisów);
- Planowanie, analiza i optymalizacja działań sprzedażowych;
- Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji.
Wymagania:
- Znajomość programów i narzędzi wykorzystywanych w obszarze e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania;
- Doświadczenie w sprzedaży poprzez sklep internetowy oraz platformy sprzedażowe (m.in. Allegro, Ceneo, Empik, Amazon);
- Dokładność wykonywanej pracy i dobra organizacja czasu;
- Podstawowa znajomość Google Analytics, Google ADS;
- Znajomość rynku gier planszowych (dodatkowy atut);
- Znajomość zasad SEO (dodatkowy atut).
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na nowym samodzielnym stanowisku;
- Wszelkie wymagane narzędzia pracy;
- Dostęp do nowości rynku planszówek i rabaty pracownicze na zakupy;
- Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy wojciech@czteryszuflady.pl
W aplikacji oczekujemy Twojego CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.
Pracownik sklepu internetowego
Stanowisko: Pracownik sklepu internetowego
Miejsce pracy: Wólczyńska 133 (2 przystanki tramwajowe/autobusowe od Metra Młociny)
Czas pracy: poniedziałek-piątek 8-16 (godziny do ustalenia)
Obowiązki dla nowej osoby w naszym zespole:
- Przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie listów przewozowych i paragonów (proces wystawiania jest w większości zautomatyzowany), pakowanie paczek – w 95% gabaryt paczkomatowy A/B;
- Dbanie o magazyn – przyjmowanie dostaw i rozkładanie towaru na magazynie, utrzymywanie porządku;
- Odpowiadanie na zapytania klientów mailowo i telefonicznie;
- Praca z plikami w Excelu.
Wymagania:
- Biegła obsługa komputera (w tym znajomość programu Excel);
- Dokładność wykonywanej pracy;
- Poprawność w pisaniu maili;
- Znajomość rynku gier planszowych (dodatkowy atut);
- Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut).
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie na nowym samodzielnym stanowisku;
- Szybką możliwość rozwoju poprzez czynny udział w działaniu sklepu;
- Dostęp do nowości rynku planszówek i rabaty pracownicze na zakupy;
- Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.
Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy wojciech@czteryszuflady.pl
W aplikacji oczekujemy Twojego CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.