Shopping Cart

Specjalista ds. E-commerce

Stanowisko: Specjalista ds. E-commerce
Miejsce pracy: Wólczyńska 133 (2 przystanki tramwajowe/autobusowe od Metra Młociny)
Czas pracy: poniedziałek-piątek 8-16 (godziny do ustalenia)

Obowiązki dla nowej osoby w naszym zespole:

  • Zarządzanie ofertą w sklepie i na platformach sprzedażowych;
  • Wsparcie obszarów e-commerce marketing;
  • Praca nad rozwojem contentu sklepu internetowego (aktualizacja bazy produktów, dodawanie zdjęć, tworzenie opisów);
  • Planowanie, analiza i optymalizacja działań sprzedażowych;
  • Monitorowanie i analiza rynku, trendów, cen i działań konkurencji.

Wymagania:

  • Znajomość programów i narzędzi wykorzystywanych w obszarze e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania;
  • Doświadczenie w sprzedaży poprzez sklep internetowy oraz platformy sprzedażowe (m.in. Allegro, Ceneo, Empik, Amazon);
  • Dokładność wykonywanej pracy i dobra organizacja czasu;
  • Podstawowa znajomość Google Analytics, Google ADS;
  • Znajomość rynku gier planszowych (dodatkowy atut);
  • Znajomość zasad SEO (dodatkowy atut).

Oferujemy:

  • Stałe zatrudnienie na nowym samodzielnym stanowisku;
  • Wszelkie wymagane narzędzia pracy;
  • Dostęp do nowości rynku planszówek i rabaty pracownicze na zakupy;
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy wojciech@czteryszuflady.pl
W aplikacji oczekujemy Twojego CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Pracownik sklepu internetowego

Stanowisko: Pracownik sklepu internetowego
Miejsce pracy: Wólczyńska 133 (2 przystanki tramwajowe/autobusowe od Metra Młociny)
Czas pracy: poniedziałek-piątek 8-16 (godziny do ustalenia)

Obowiązki dla nowej osoby w naszym zespole:

  • Przygotowywanie zamówień do wysyłki, wystawianie listów przewozowych i paragonów (proces wystawiania jest w większości zautomatyzowany), pakowanie paczek – w 95% gabaryt paczkomatowy A/B;
  • Dbanie o magazyn – przyjmowanie dostaw i rozkładanie towaru na magazynie, utrzymywanie porządku;
  • Odpowiadanie na zapytania klientów mailowo i telefonicznie;
  • Praca z plikami w Excelu.

Wymagania:

  • Biegła obsługa komputera (w tym znajomość programu Excel);
  • Dokładność wykonywanej pracy;
  • Poprawność w pisaniu maili;
  • Znajomość rynku gier planszowych (dodatkowy atut);
  • Znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut).

Oferujemy:

  • Stałe zatrudnienie na nowym samodzielnym stanowisku;
  • Szybką możliwość rozwoju poprzez czynny udział w działaniu sklepu;
  • Dostęp do nowości rynku planszówek i rabaty pracownicze na zakupy;
  • Umowa o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem.

Zgłoszenia prosimy wysyłać na adres mailowy wojciech@czteryszuflady.pl
W aplikacji oczekujemy Twojego CV. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.